segunda-feira, 2 de setembro de 2013

Happy b-day Joaninha

Dis world a too many bad gyals around
Dem good ones mi know, wit me fingers mi can count
Me got di luck to got a special one in me life
Me like her so bad our friendship got no price.

Gyal yuh know dat yuh like a sista
You know dat me life a no sense without ya
Nah badda fi go on yuh way to protect you
Cause me want yuh safe and dat is not new

Baby me nuh care, yuh me sista in law
We got a connection like me never saw
We try hard to mek our lives easier to be happy
We support each other forgive me fi go sappy

Yuh amazing since di day we've met
You a beautiful smile like a sunset
Me learn many tings wit yuh advice
If wasn't you me heart become ice

You helped me like nobody else
You nah let me go crazy wit myself
Fi alive and good dat yuh fault
Me inna save our friendship like it's gold

Me love ya gyal you diserve da best
You nah diserve a party you diserve a fest
To dis queen yuh all men and women should bow
And if you nah like her do a backflip right now.

Sem comentários:

Enviar um comentário